İNTERMEZZO

Herşey geçiştir. Herşey geçicidir. Yaşamın melodileri ara nağmeleriyle birbirine bağlanır. Yaşam bazen bağlantılarda gizlidir.

Mittwoch, 14. Oktober 2009

Her Yeni Başlangıç Yeni Bir Doğuştur






Bu yazıyla “Blogger”a “Merhaba!” diyorum.

Epeydir aklımdaydı kişisel bir blog açmak.

Yaklaşık ikibuçuk senedir çeşitli sitelerde blog yazıyorum.

Blog herkes için başka bir şey ya!

Benim için blog bir “Günlük” değil.



Bir “Arkadaşlık Sitesi” veya bir nevi “Köşe Yazarlığı” denemesi de değil.

Blog, benim düşüncelerimi, fikirlerimi, görüşlerimi, bazen duygularımı, bazen anılarımı kelimelere döktüğüm, bazen gündelik olayları yorumladığım, bazen de derlediğim haberleri veya öykülerimi okuyanlara sunduğum bir platform.

Yani okuyanla bizzat, şahsen buluştuğum, okuyanın huzuruna çıktığım özel bir yer.

Okuyanla buluştuğumun, her satırımda bilincindeyim.

Yazdıklarımın az kişinin dikkatini çekebileceğinin, az okunabileceğinin de farkındayım.

Hele günümüzdeki blog yazarlarının ve blog sitelerinin çokluğu düşünülecek olursa.

Buna rağmen yazmayı yeğliyorum.

Bu satırlarla insanlara ulaşabilmeyi seviyor ve umuyorum.

Ve her okuyan karşısına, muhayyel ceketimin önü ilikli çıkıyorum..

Bakalım “Blogger”da nasıl bir serüven bekliyor beni ve okuyanları?

Bunu ortaya çıkarabilmek oldukça heyecanlı, yeni bir süreç olacak herhalde.

Öyleyse, yeni yazılarda tekrar buluşmak dileğiyle.






2 Kommentare:

  1. Yazmak sahneye çıkmaktır... Sahnede sadece bir seyirci olsa bile...
    Hayırlı olsun efendim, takiptesiniz.
    Hasan C. SARICA

    AntwortenLöschen
  2. Hasan beyyy!!! Şimdi gördüm yorumunuzu. Sevindirdiniz beni. Tamamen haklısınız. Sahne tozunu yutan da bir daha iflah olmaz, malum:) Çok teşekkür ediyorum. Selam ve sevgilerimle.

    AntwortenLöschen