İNTERMEZZO

Herşey geçiştir. Herşey geçicidir. Yaşamın melodileri ara nağmeleriyle birbirine bağlanır. Yaşam bazen bağlantılarda gizlidir.

Dienstag, 30. März 2010

Hayatım


Hayatım

Aktı geçti buralardan

Gördünüz mü?



Biryerlerde rastladınız mı

Ondan kırıntılara?

Orada bir umut bıraktım

Şurada bir heyecan...

Yağmurlu bir günde sevinçlerimi

Masmavi bir gök altında

Gözyaşlarımı dağıttım ortalığa

Gözünüze çarptı mı hiç?



Boğaz kıyılarında sevgilerim serpildi kaldı,

Uçaklarda, gemilerde üzüntülerim..

İstanbul gecelerine saçıldı parçalarım,

Acılarım

Yollara, caddelere, otobanlara...

Ağaç dallarında takıldı görüntülerim..



Hayatım akıp geçti buralardan

Gün be gün, saniye saniye..

Hiç farkettiniz mi ondan bir kıpırtı?

Hiç bir yerlerde size el salladı mı

Benden bir kırpıntı?






Zühal Voigt
Basel, 21.06.2000

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen